Klachtenregeling

Klachtenregeling BLOOM Yoga Mindfulness Zelfcompassie

BLOOM Yoga Mindfulness Zelfcompassie heeft graag tevreden klanten. De kwaliteit van mijn dienstverlening staat hoog in het vaandel. Daar werk ik voortdurend aan. Maar overal waar gewerkt wordt, kunnen ook fouten worden gemaakt of misverstanden ontstaan.

Als je ontevreden bent over mijn dienstverlening of over welk aspect van mijn bedrijf dan ook, dan hoor ik dat graag zo snel mogelijk van je. Je opmerkingen neem ik serieus en waar wenselijk zoek ik met jou naar een passende oplossing. Ik bespreek je opmerkingen graag in een persoonlijk gesprek met jou. Lukt dit niet of heb je redenen om dit niet te willen, dan kun altijd een schriftelijke klacht indienen. 

Formele schriftelijke klachtenprocedure

Als je probleem met een gesprek onvoldoende is verholpen of wanneer de klacht zich niet leent voor een gesprek, dan kun je de klacht schriftelijk indienen via email. Eventuele klachten over de door BLOOM Yoga Mindfulness Zelfcompassie geleverde diensten dienen binnen uiterlijk tien dagen na levering hiervan, mondeling of schriftelijk en gemotiveerd aan Pernille Smaal-IJsseldijk kenbaar te worden gemaakt. Het indienen van een klacht ontslaat de opdrachtgever niet van haar/zijn betalingsverplichting.

Na ontvangst van de mail zal Pernille Smaal-IJsseldijk je klacht zo spoedig mogelijk behandelen en met jou overleggen om tot een bevredigende oplossing te komen. Lukt het Pernille Smaal-IJsseldijk niet om binnen enkele dagen inhoudelijk te reageren dan zal zij in ieder geval binnen enkele dagen de ontvangst van je klacht bevestigen. Veelal zal zij daarna contact met je opnemen om te overleggen over verdere stappen en/of met een vraag om nadere toelichting. 

Het doel is om je klacht in ieder geval binnen drie weken af te handelen. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan laat ik je de reden hiervan weten en houd ik je verder op de hoogte van de voortgang. Alle aspecten van de afhandeling van je klacht worden vastgelegd en uiteraard wordt er zorgvuldig en vertrouwelijk met de informatie omgegaan. Na afronding van de klachtenafhandeling ontvang je een schriftelijke bevestiging van de uitkomst.

Indien de klacht gaat over Mindfulness en leidt de klachtenafhandeling via BLOOM Yoga Mindfulness Zelfcompassie niet tot een bevredigende oplossing, dan kun je je wenden tot de Vereniging Voor Mindfulness. Deze vereniging beschikt over een Erecode met daarin een klachtenregeling welke te vinden is op www.verenigingvoormindfulness.nl

Indien de klacht gaat over Yoga en leidt de klachtenafhandeling via BLOOM Yoga Mindfulness Zelfcompassie niet tot een bevredigende oplossing, raad ik je aan contact op te nemen met je Rechtsbijstandverzekering.


Share by: